Juhannusaaton tunnelmaa
Olen jo vuosia viettänyt juhannusta Helsingissä, eikä tämäkään vuosi ole ollut poikkeus. Vaikka kaupunki hiljenee, on täällä silti kaikenlaista tapahtumaa ja ohjelmaa. Kaupunki ei ole enään niin tyhjä, mitä sen on joskus aikanaan ollut. Lisäksi turisteja on mukavasti liikkeellä.
Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää juhannuksen tunnelmissa.
Tervetuloa matkaan mukaan! 💗💗
Kommentit
Lähetä kommentti