Tervetuloa Evin matkassa - valokuvablogiin. Blogin matkassa pääset sukeltamaan "everyday life" - elämään eripuolilla Helsinkiä, tallilla, ulkomailla ja missä milloinkin.
Helsinki by night
Hae linkki
Facebook
X
Pinterest
Sähköposti
Muut sovellukset
Talvessa ja pimeissä illoissa on sitä oma tunnelmaansa. Matka jatkuu nyt kauniissa ja tunnelmallissa Helsingissä. 💗💗
Vaikka tänään (ainakin Helsingissä) on ollut harmaa ja ajoittain hyvin sateinenkin päivä. Syksy alkaa siis hiljalleen tekemään tuloa. Säästä huolimatta kävin kuitenkin kuvailemassa. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää sateisessa Helsingissä. Tervetuloa matkaan mukaan! 💓💓
Olen jo vuosia viettänyt juhannusta Helsingissä, eikä tämäkään vuosi ole ollut poikkeus. Vaikka kaupunki hiljenee, on täällä silti kaikenlaista tapahtumaa ja ohjelmaa. Kaupunki ei ole enään niin tyhjä, mitä sen on joskus aikanaan ollut. Lisäksi turisteja on mukavasti liikkeellä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää juhannuksen tunnelmissa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💗💗
Olin joitain viikkoja sitten Tallinnan päiväristeilyllä! 💗💗 Olen täällä blogissa kertonutkin, niin Tallinna on yksi suosikki kaupungeistani ja siksi täällä blogissa suunnataankin välillä kohti Tallinnaa. Tallinna vain on joka kerta yhtä kaunis ja tunnelmallinen paikka. Oli sitten kesä tai talvi, syksy tai kevät, satoi tai pastoi niin homa vain toimii. Tallinnaan en vain kyllästy, vaikka siellä on tullut käytyä moneen kertaan. Palaamme vielä hetkeksi Tallinnaan. Luvassa siis "everyday life"-elämää tunnelmallisessa Tallinnassa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖
Kommentit
Lähetä kommentti