Tämän blogin suosituimmat tekstit
Juhannusaaton tunnelmaa
Olen jo vuosia viettänyt juhannusta Helsingissä, eikä tämäkään vuosi ole ollut poikkeus. Vaikka kaupunki hiljenee, on täällä silti kaikenlaista tapahtumaa ja ohjelmaa. Kaupunki ei ole enään niin tyhjä, mitä sen on joskus aikanaan ollut. Lisäksi turisteja on mukavasti liikkeellä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää juhannuksen tunnelmissa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💗💗
Life in Tallinn
Olin joitain viikkoja sitten Tallinnan päiväristeilyllä! 💗💗 Olen täällä blogissa kertonutkin, niin Tallinna on yksi suosikki kaupungeistani ja siksi täällä blogissa suunnataankin välillä kohti Tallinnaa. Tallinna vain on joka kerta yhtä kaunis ja tunnelmallinen paikka. Oli sitten kesä tai talvi, syksy tai kevät, satoi tai pastoi niin homa vain toimii. Tallinnaan en vain kyllästy, vaikka siellä on tullut käytyä moneen kertaan. Palaamme vielä hetkeksi Tallinnaan. Luvassa siis "everyday life"-elämää tunnelmallisessa Tallinnassa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖
Ihanat värit, tosi vappua! Täällä Ruotsissa kunkku täyttää 80 vuotta joten sitä nyt sitten toitotetaan kaikkialla. Vanhat muistot palaavat mieleen. Ja sitten lapsuden /teiniäiän vaput. Simaa, tippaleipiä, vappuviuhkoja, ilmapalloja. Polvisukat vaikka pakkasta olisi ollut.
VastaaPoistaHauskaa kevään juhlaa!
Kiitos Hanna! Ja hyvää vappua ja kevättä sinne Ruotsiin.
Poista