Kesän tunnelmaa Suomenlinnassa

Viikonloppuna oli aika suunnata pitkästä aikaa Suomenlinnaa. Paikasta on vuosien saatossa tullut itselle tärkeä paikka ja siksi täällä blogissa suunnataan aina säännöllisesti Suomenlinnaan.

 

 

Paikka on kaikkina vuodenaikoina yhtä kaunis ja tunnelmallinen. Kesä on nyt myös saapunut Suomenlinnaan. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää kesäisissä tunnelmissa Suomenlinnassa. 💖💖

Tervetuloa matkaan mukaan! 💖

 











Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadepäivän tunnelmaa

Juhannusaaton tunnelmaa

Life in Tallinn