Helsinki-päivä

Tänään on vietetty Helsinki-päivää. Muutaman kuvan nappasin kun kävin pyörähtämässä keskustassa.

Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää Helsingin keskustassa. Tervetuloa matkaan mukaan. 💖💖

 








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadepäivän tunnelmaa

Juhannusaaton tunnelmaa

Life in Tallinn