Sadepäivän tunnelmaa

Vaikka tänään on ollut sateinen päivä, ei se kuvaamista ole estänyt.

 

 

Tässä postauksessa matkamme jatkuu ympäri Helsinkiä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää sateisissa tunnelmissa.

Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖

 










Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadepäivän tunnelmaa

Juhannusaaton tunnelmaa

Life in Tallinn