Sadepäivän tunnelmaa
Vaikka tänään on ollut sateinen päivä, ei se kuvaamista ole estänyt.
Tässä postauksessa matkamme jatkuu ympäri Helsinkiä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää sateisissa tunnelmissa.
Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖
Vaikka tänään on ollut sateinen päivä, ei se kuvaamista ole estänyt.
Tässä postauksessa matkamme jatkuu ympäri Helsinkiä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää sateisissa tunnelmissa.
Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖
Kommentit
Lähetä kommentti