Tunnelmallinen Tallinna

Olin joitain viikkoja sitten päiväristeilyllä Tallinnassa. Olenkin jo pari postausta tuosta reissusta tehnyt, mutta kuvia (yllätys yllätys!!) kertyi sen verran mukavasti ja haluan saada näitä kuvia teille mahdollisimman paljon nähtäväksi, niin palaamme vielä hetkeksi Tallinnaan.

 

 

Tallinna on kyllä kaikkina vuodenaikoina vain niin kaunis ja tunnelmallinen. Palaamme tosiaan vielä hetkeksi tuohon muutaman viikon takaiseen matkaan, joten luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää Tallinnassa.

Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖

 










Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadepäivän tunnelmaa

Juhannusaaton tunnelmaa

Life in Tallinn