Hyvää juhannusta!

 

 

 

Hyvää, rauhallista ja tunnelmallista juhannusta kaikille! 💖💖

 

 


 

Kommentit

  1. Samaa sulle! Rodot alkavat kuihtua, on ollut liian kuivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ainakin täällä Helsingissä tuli alkuviikosta parina päivä kunnolla vettä, mutta ei ehkä hirveästi auta, kun on ollut jo pidempään niin kuivaa

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sadepäivän tunnelmaa

Juhannusaaton tunnelmaa

Life in Tallinn