Tämän blogin suosituimmat tekstit
Juhannusaaton tunnelmaa
Olen jo vuosia viettänyt juhannusta Helsingissä, eikä tämäkään vuosi ole ollut poikkeus. Vaikka kaupunki hiljenee, on täällä silti kaikenlaista tapahtumaa ja ohjelmaa. Kaupunki ei ole enään niin tyhjä, mitä sen on joskus aikanaan ollut. Lisäksi turisteja on mukavasti liikkeellä. Luvassa jo tuttua "everyday life"-elämää juhannuksen tunnelmissa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💗💗
Life in Tallinn
Olin joitain viikkoja sitten Tallinnan päiväristeilyllä! 💗💗 Olen täällä blogissa kertonutkin, niin Tallinna on yksi suosikki kaupungeistani ja siksi täällä blogissa suunnataankin välillä kohti Tallinnaa. Tallinna vain on joka kerta yhtä kaunis ja tunnelmallinen paikka. Oli sitten kesä tai talvi, syksy tai kevät, satoi tai pastoi niin homa vain toimii. Tallinnaan en vain kyllästy, vaikka siellä on tullut käytyä moneen kertaan. Palaamme vielä hetkeksi Tallinnaan. Luvassa siis "everyday life"-elämää tunnelmallisessa Tallinnassa. Tervetuloa matkaan mukaan! 💖💖
Samaa sulle! Rodot alkavat kuihtua, on ollut liian kuivaa.
VastaaPoistaKiitos! Ainakin täällä Helsingissä tuli alkuviikosta parina päivä kunnolla vettä, mutta ei ehkä hirveästi auta, kun on ollut jo pidempään niin kuivaa
Poista